Stenvej 2, 4990 Sakskøbing

+45 5485 3931

post@data-larsen.dk

DLC MAX® så du altid er i sikkerhed

Den gode, den simple og den sikre sikkerheds- support, og serviceløsning

Vil du vide mere?

Få et fast budget på din IT Drift og Support.
Med DLC MAX® Planerne kan du vælge mellem 3 forskellige grundniveauer og 3 support tilkøb, vi kan også tilpasse niveauet på den enkelte maskine til dit aktuelle behov for support og overvågning.

Alt efter niveau kan IT Supporten udføres via E-mail eller Telefon og via Take Control / Fjernadgang, kan supporteren hjælpe direkte på maskinen.

I Plan 5 er der medtaget online support af Operativsystemet samt MS Office pakken. I plan 6 har du mulighed for indlevering af computere med problemer på værkstedet, som en del af abonnementet**.

Antivirus & Webskjold

I DLC MAX® benytter vi Bitdefender, som er et af de allerbedste antivirusprogrammer på markedet, og sammen med Webshield fra Logicnow kan disse beskytte dig mod stort set alt.

Scanning & Opdatering

Vores DLC MAX® Agent benytter ligeledes et hightech system til at scanne og vedligeholde dit system, nemlig LanGuard fra GFI. Vi kan herfra opdaterer stort set alle kendte programmer så vi på den måde lukker de kendte sikkerhedshuller.

Monitorering

DLC MAX® agent kigger hele tiden på dit systems sikkerhedstilstand.
Vi kan hele tiden følge med i vores dashboard, og se om din maskine er opdateret eller om eksempelvis harddisken melder fejl.

Support

Vi sælger ikke bare et produkt og overlader alt til dig selv, via en gennemtænkt proaktiv håndtering af hændelser kan vi være på forkant allerede inden du tænker på at ringe. Vi tilbyder forskellige løsninger på support og kan skræddersy systemet så det er tilpasset dine behov.

Assets track

DLC MAX® agenten holder helt styr på din maskine og hvad den indeholder inklusiv serienummer og hvor den sidst har været tilsluttet, og vi kan med disse informationer altid være tæt på når der er problemer der skal knuses. Også en god hjælp hvis udstyret bliver stjålet.

Backup

Vi kan også checke om din backup fungerer og om det bliver kørt jævnligt. Ligeledes kan vi integrere et backupsystem som er tilpasset dig 100%.
Se mere om DLC MAX® BACKUP ved klikke her.

  • PLAN I
  • DLC MAX Agent
  • Assets Track
  • Monitorering
  • Antivirus
  • Proaktiv håndtering
  • E-mailsupport
  • KR. 24,-
  • PLAN II
  • DLC MAX Agent
  • 30 min. Interval
  • Assets Track
  • Monitorering
  • Antivirus
  • Webskjold
  • Opdatering
  • Optimering
  • Proaktiv håndtering
  • E-mailsupport
  • KR. 40,-
  • PLAN III
  • DLC MAX Agent
  • 30 min. Interval
  • Assets Track
  • Monitorering
  • Antivirus
  • Webskjold
  • Opdatering
  • Optimering
  • Fjern adgang
  • Service adgang
  • Proaktiv håndtering
  • E-mailsupport
  • KR. 48,-
  • PLAN IV
  • ALT som i plan I-III
  • Proaktiv håndtering
  • E-mailsupport
  • KR. 88,-
  • PLAN V
  • ALT som i plan I-III
  • Proaktiv håndtering
  • E-mailsupport
  • Telefonsupport på DLC MAX produkt
  • Operativsystem og MS Office online support
  • KR. 148,-
  • PLAN VI
  • ALT som i plan I-III
  • Proaktiv håndtering
  • E-mailsupport
  • Telefonsupport på DLC MAX produkt
  • Operativsystem og MS Office online support
  • Service på værksted**
  • KR. 248,-

Alle priser er ekskl. moms pr. klient pr. måned

** Indlevering af computer på værksted ved problemer, max. 2 gang årligt.

Vil du vide mere ?

 2016 © Data-Larsen & Co ApS | CVR: 35 64 55 43

Start typing and press Enter to search